6 Ağustos 2011 Cumartesi

Wolfteam Envanter Hack 6 Ağustos 2011 İndir

İlk Olarak Oyundan Karelerle Başlayalım



Wolfteam Envanter Hack 29.07.2011 İndir

Direk Konuyu Geçiyorum...

1-f1 botunu indiriyoruz
2-Envanterhackı indiriyoruz
3-Oyuna giriyoruz
4-Kamp seçme yerinde alta indiryoruz
5-kernel dedectiveyi açıyoruz
6-wolfteam bine iki kere tıklıyıp libraries e tıklıyoruz
7-sağ tıklıyp inject new library e tıklıyoruz
8-Klarsördeki Inventoryhack.dll yi seciyoruz
9-sonra hata gelcek tamm diyoruz
10-bi silah resmi ve web sitesi cıkcak siteyi kapatıoz ama resmi kesinlike kapatmıcaz
11-f1 botunu kuruoz
12-Oyuna dönüp istedğimiz kampa girioz
13-Envantere girioz ve hile aktiff(silahlara tıklamayın)

Not:Virüs bulabılır ama zararsızdır ben kendim kullanıyom istiğenler indirlebilir isteğenler indirmez


Not:4 silah ve 2 bomba ve 1 tabanca 1 bıçak vardır hepsi 1000N üstündeki silahlardır

Not:Eğer Herşeyi yaptım ama silah resmi ve site gelmeyi diosanız librarise gelin wolfteam e sağ tık
sonra unload library e tıklıyın sonra herşeyi kapayın tekrar deneyin olmassa pcye reset atın


Video Anlatım



İndirme Linkleri



0 yorum:

Yorum Gönder