17 Temmuz 2011 Pazar

Wolfteam Kurt Parası Hilesi Yöntemi Çalısıyor 2011

Wolfteam Kurt Parası Hilesi Yöntemi Çalısıyor 2011

Arkadaslar asagıdaki verilen kurt parası yöntemi sadece alıntıdır ama bir cok kullanıcı calıstırmıs

sizde calıstırabilirsiniz bu yöntemi ( JudasS adlı Kullanıcıdan alıntıdır )

Wolfteam Kurt Parası Hilesi nasıl yapılır

Evet arkadaşlar ben biraz önce bir şey farkettim. Eğer apl001′leri; ACDC.dat’ı silince ve dbghelp.dll’i değiştirdimizde oyunun bir açığı ortaya çıkıyormuş! Biraz önce bana 10 KurtParası geldi fakat ben daha 2 saat önceye kadar almıştım… Sonra aklıma tak etti. Normalde 130 dakika olan şeyi neden kısaltmamış olayim ki? Ve aklıma tak etti. Tabi ya, Cheat Engine oyunu hızlandırıyor!

İlk önce oyuna giriyoruz ve Cheat Engine’ye giriyoruz.
Sonra teke tek bir oda bulun.
Sonra Speed’i yapabildiğiniz kadar artırın. Ama dikkat edin! Çok fazla olursa oyundan atar!
Daha sonra yukarıdaki süre dolduktan 1-2 dakika sonra odadan çıkın (veya çıkmayıp teke tek onun çıkmasını bekleyin

ve 10 dakika veya oynadığınız oyunun süresi kaç dakikaysa, o kadar Kurt Parası kazanma süresinden düşüyor!

Ben teke tek Ölüm Oyunu girişte 40 dakika açıyorum ve her 5-10 oyundan sonra kurtparası kazanıyorum. Şu an birkaç silah aldım ve elimde sadece 50 Kurt parası kaldı

Arkadaşlar sorun varsa bana sorabilirsiniz. Deneyin çalışıyor sadece biraz sabır gerekiyor. Neden olmuyor vs. gibi sorular sormak yerine oynamaya devam edin, görüceksiniz

Dbghelp dosyasını sitemizdeki wolfteam hile kategorisinde bulabilirsiniz

Not: arkadaslar yukardaki konu alıntıdır ( Teşekürler JudasS )

JudasS adlı wolfteam kullanıcısından alıntıdır

1 yorum:

Adsız dedi ki...

aga chaet engine programı nerde

Yorum Gönder